Into the west III

-

prismatic-effect

11 comments:

  1. i've been looking over and over your last couple posts, amazing inspirations!

    fashionableroad.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. really inspirational fringes and cosmic dreams all encompassed into fashion look. Its great, thank you! Sarah

    ReplyDelete
  3. amazing pictures! very good selection.

    ReplyDelete
  4. J'adore ton blog!
    Extremement inspirant!
    Une vraie recherche d'images, j'imagine que c'est un travail de titan!

    http://kitschissime.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. J'aime beaucoup les photos et surtout les "Gispsy Girls", j'ai cru comprendre que les plumes deviennent très en vogue cet été, et je trouve cette mode super cool !! Je recherche d'ailleurs une jupe ou robe avec des plumes (de préférence habillé)... Si vous avez une idée je suis prenneuse !! Et bravo pour tes shooting, ils sont vraiment top.

    ReplyDelete
  6. these are all incredible, wow!! i looove feathers and fringeing at the moment, cant get enough of it!! xx
    http://thehearthuntsalone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. an amazing collection of images... they really capture the mood perfectly.

    ReplyDelete
  8. these images are incredibly inspiring! mesmerizing! <3

    ReplyDelete
  9. thank you so much for the shout out!
    prismatic-effect.tumblr.com/
    cosmic-dust.tumblr.com/

    ReplyDelete